Lumea Culinara

Opinie: Despre originalitate si foodblog

0
Nu stiu cum percepeti voi, cei care ma urmariti, blogosfera culinara. Insa personal cred ca sufera de lipsa acuta de consistenta in informatie. Lipseste cultura culinara, originalitatea, antropologia culinara, toate acele lucruri care ne rafineaza gusturile si alegerile si ar trebui sa faca o reteta un loc de relaxare in jurul cuptorului fornaind de arome si idei.

Am incercat sa fac di blogul meu un loc de acest fel inca de la bun inceput, adica de vreo 8 luni incoace cu intermitente. Inca mai am mult de lucru in a rafina nu doar informatia ci si in a crea retete si mai originale decat cele pe care le gasiti aici. Constat insa multi au descoperit subit ca se poate calatori prin lume si la nivel culinar si s-au repezit cu elan spre aventura cunoasterii. Si nu e nimic rau in asta.

Cu cateva conditii:
1. sa fii original preluand idei pe care sa le adaptezi la tine si la cunostintele tale;
2. sa faci un bine sursei si sa-i recunosti ideea preluata;
si poate cel mai important:
3. chiar sa ai cunostinte, sa fii documentat si sa spui corect - lucru ce mi se pare a fi in mare suferinta in mareea de bloguri culinare in care talentul in a pune la un loc ingrediente nu pare a fi sustinut si de un continut de formare suficienta a spiritului.

Raman convinsa ca bucataria e mai mult decat retete, oale si ingrediente. Bucataria e si spirit uman, iar acesta se educa... Sau poate asa ar trebui sa fie, ori...poate gresesc eu...



0 Comentezi?:

Trimiteți un comentariu