Lumea Culinara

Sautee de morcov cu carne de pui

0
Ar putea fi o  mâncare de sine stătătoare cum e vară. Eu i-am asortat orez cu mazăre şi broccoli (reţeta lui o voi publica data viitoare, n-am apucat să o prelucrez ca video încă). Ar putea fi o garnitură minunată lângă mămăligă, sau o felie de pâine bine coaptă pe plită şi unsă cu usturoi zdrobit, ori chiar cu maioneză de usturoi.

Când eram mică, mama o făcea des. Era convinsă că de vitamina A am nevoie şi nu lipsea sote-ul de morcovi cu roşii coapte şi miere sau zahăr în funcţie de ce avea prin casă. Cred că am urât mâncarea asta iniţial pentru că mi-a luat jumătate de viaţă să o refac eu însămi. Însă nu mi-a părut rău de încercare. Ieftină, uşoară, în cantitate suficientă să saturi o masă de oameni, numai bună atunci când te grăbeşti şi vrei să nu petreci în bucătărie o după-amiază întreagă.

Sautee de morcovi cu pui


Nr. porţii: 6
Timp preparare: aprox. 30 min

Ingrediente:

700 gr morcovi
1 ceapă medie
2 linguriţe de zahăr brun
5-6 boabe ienibahar
3 foi de dafin
1 cană pastă de roşii
2 linguri pastă de ardei sau gogoşari
1 linguriţă de oregano, busuioc şi măghiran
1 linguriţă piper
apă cât cuprinde să-i acopere puţin.

Cum se face?

1. Curăţă morcovii şi taie-i în bastonaşe de aprox. 1 cm lungime şi grosime. Taie ceapa cubuleţe şi căleşte-o pînă se înmoaie, apoi adaugă morcovii.
2. Căleşte puţin şi morcovii, aproximativ 5 minute, apoi adaugă condimentele şi apa (cam 2 căni mari).
3. Fierbe-i pe plită, sau dă-i la cuptorul preîncălzit la 200 de grade pentru 30 de minute, până scade apa şi se leagă sosul.

Poftă bună!


Sugestie: Îi poţi servi ca şi garnitură la orez sau cartofi franţuzeşti şi carne de pui sau de vită. 

0 Comentezi?:

Trimiteți un comentariu