Lumea Culinara

Taa-daaam! Primul premiu pentru aventura mea culinara in blogosfera - Sar'mana Laura :)

0
Photobucket

Un premiu surpriza de la Laura si Casuta ei fermecata in care mi-e tare drag sa intru. Iti multumesc din toata inima.

Nu stiu exact cum se procedeaza, dar eu, la randul meu va daruiesc premiul acesta tuturor celor care ati trecut pe aici, aveti un blog si ati lasat un comentariu. Cu voi aici, blogul si munca mea sunt mai frumoase :)

Un premio sorpresa da Laura e dalla sua Cassuccia incantata dove amo tanto di entrare. La ringrazio di tutto cuore.

Non sono sicura come si fa, pero io al mio turno vi regallo questo premio a tutti coloro che vi siete fermato a leggermi, avete un blog e avete lasciato un commento qui. Con voi questo blog e il mio lavoro sono piu belle.

0 Comentezi?:

Trimiteți un comentariu