Lumea Culinara

Meniu pentru aniversarea celei mai bune prietene

4
Aniversare cu gust de ... Asia
Prietena mea cea mai buna a fost rasfatata zilei de astazi. A fost ziua ei de nastere si stiam cat isi dorea sa aiba parte de surprize fel de fel, de bunatati, de rasfat si cadouri frumoase. Cred ca e cel mai mare fan al meu in bucatarie si cel mai sincer critic, ori de cate ori ceva nu ii vine tocmai pe gust, desi, in ultimii ani si-a largit mult "paleta" de degustari si placeri gurmande.

Asa ca dincolo de cadoul din care n-a lipsit cartea (cum altfel?!), mi-am suflecat manecile si am purces la treaba. Meniu? Asiatic, mai precis de inspiratie Thai si indoneziana. Ca la momentul in care m-am aflat fata in fata cu ingredientele, creativitatea mea a luat-o razna si si-a facut de cap cum a stiut ea mai bine, iar eu n-am impiedicat-o spre marea mea delectare.

Si meniul a fost ... scurt:
1. Orez parfumat cu ghimbir si lamaie
2. Cuburi de pui caramelizate cu mango si grapefruit
3. Pachetele cu legume aromate si chutney picant de ardei copt
4. Coronita crocanta cu urda dulce, fructe de padure si sos de iaurt (o minune usoara si parfumata!).

Promit sa revin si cu retetele in curand. Ia sa vedem ce va tenteaza?

4 comentarii: Leave Your Comments

  1. Toate ma tenteaza :)
    La multi ani prietenei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, atunci le voi publica toate retetele si cu mare drag. Multumim de urare! Te imbratisez cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Suna bine meniul. La multi ani sarbatoritei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim din suflet Maria Elena. Sa fie ani multi si frumosi :) Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere