Lumea Culinara

Dati un vot pentru un blog :)

0


Cu ceva timp in urma am fost invitata sa fiu parte a unei noi initiative: www.vreaucevabun.ro conceputa de reteaua de hipermarketuri MegaImage, care a venit cu o idee noua - gateste o masa a carei valoare sa nu treaca de 50 de lei, tocmai in ideea in care nu e nici scump si nici greu, dar e cu siguranta mult mai sanatos pentru tine si cei din casa ta.

Mi-a placut ideea. Asa ca i-am raspuns pozitiv. Printre cei 5 bucatarasi selectionati din blogosfera ma numar asadar si eu si daca va place ceea ce gasiti aici si va va placea si meniul pe care l-am creat pentru acest concurs, nu ezitati. Dati un vot pentru acest blog! Multumesc.

Si daca tot e vremea concursurilor, ma gasiti si in concursul gustos.ro la sectiunea Dulciuri diverse adica aici....

0 Comentezi?:

Trimiteți un comentariu