Lumea Culinara

Despre mine

0


Calatoresc altfel si dincolo de experientele vizuale, ma leg de locurile prin care trec prin gusturi si prin mirosuri. Iubesc oamenii si poate de aceea bucataritul dincolo de a fi o experienta ludica, este pentru mine  placerea de a oferi celorlalti o sarbatoare a papilelor gustative. Gust placerea celorlalti de a privi si de a manca, si ma bucur de ea.

Te invit cu drag sa calatoresti alaturi de mine prin lumea povestilor, snoavelor, mentalitatilor, prin bucatariile lumii si implicit prin bucataria mea. N-am pastrat retetele asa cum le-am cules de prin toate colturile lumii pe unde am ajuns, insa le-am adaugat putin suflet si creativitate si ma bucur de ele fie ca le construiesc in bucataria mea, fie ca le ofer scrise si fotografiate.

Daca vrei sa ne cunoastem, scrie-mi. Opiniile tale chiar conteaza.

0 Comentezi?:

Trimiteți un comentariu