Lumea Culinara

Arome de magie, amicitie, premii

1











Ala (http://ala-cooking.blogspot.com) si Furnicutza Boscodina (http://furnicutaboscodina.blogspot.com) mi-au umplut blogul de aromele magiei, prieteniei, voii bune. Multumesc dragele mele din tot sufletul ca v-ati gandit la mine.

Premiile fac parte din voi cum fac parte si din mine acum si construiesc o blogosfera calda, prieteneasca....dulce (sic!).

Eu imi doresc sa daruiesc aceste premii... altfel. Imi doresc sa daruiesc aceste premii celor care ca si Ala, ca si Furnicutza si ca si mine impartasim aceeasi pasiune pentru bucatarie, aceeasi deschidere si curiozitate care ne face sa ne citim, sa invatam unele de la celelalte si sa oferim din experienta noastra altora. Acestor persoane as vrea sa le daruiesc premiile, oricum s-ar numi ele si oriunde ar trai ele si acelora care impartasind aceasta pasiune, trec prin blog si lasa un comentariu, semn ca au citit si ca exista cu un nume si o persoana care se materializeaza in cuvinte.

Si as mai avea o categorie aparte: iti dedic aceste premii tie, cititorule anonim, femeie ori barbat, care treci pe aici, citesti, te intorci si citesti fara a lasa vreun semn. Esti un numar in feed-ul blogului, poate esti un punct pe o harta, inregistrat de acelasi feed. Iti daruiesc aceste premii si imi doresc sa te citesc si eu la randul meu.

Un comentariu: Leave Your Comments